Städaaaaa


Igår efter jobbet så började vårt städande.
Först skulle lägenheten städas riktigt, det var ett tag sedan sist vi hade en riktig storstädning tyvärr så nu var det dags igen.
Förådet som har legat som en börda i skälen på mig fick äntligen ordning och reda, det tog oss bara 2 timmar att städa ur förådet, - ja jag vet det är inte alls stort men det får ju plats mer än vad man tror och att sortera ur det man ska spara och slänga och sen lägga det man skall spara i ordning i kartonger och sortera det man ska slänga i metall, bränbart, faligt avfall, papper, färgatglas osv.
Det tar sin stund, men knepet var nog att vi redan var överäns innan med hur vi skulle göra städningen och vad vi ville spara så det gick jätte smidigt och vi är som bäst när vi har ett mål och gör det tillsammans =)

Idag skall alla papper sorteras i pärmar och kablar som ligger i städskrubben skall sorteras och sen skall den sista städningen göras, sen blir det nog lite till städning igen för mig men inte här hemma då, skööönt =)


OBS!! Jag har tappan en nyckelknippa med en grå plupp på, en liten silver nyckel och en grön bricka som det står emma på, ÄR DET NÅGON SOM HAR SETT DEN???
Hitte lön! Jag bjuder på en fika på stan som tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0