Spårlöst!!

Det finns inget TV program som berör mig så mycket som Spårlöst.
Alla känslor, tankar och frågor delar jag med varje person som är med och söker sin familjemedlem.
Jag blir tårögd av både glädje och ledsamhet varje gång.
Glädje för personens skull, att deras dröm har slagit in.
Ledsamhet för att det påminner mig om hur ensam jag egentligen är, att jag under 22 år aldrig har fått upplevt den där tryggheten med att ha en familj som finns där i vårt och torrt och med en obegränsad kärlek.

Det är ju ingen hemlighet att min allra största DRÖM är att få åka till Colombia och hitta min MAMMA!!
Vad det skulle betyda för mig är nästan obeskrivligt men jag vet att en stor pusselbit skulle falla på plats, jag skulle få släppa på så mycket känslor som bara under det tillfället kan hitta sin väg ut, många frågor inombords skulle bli besvarade och jag skulle äntligen äntligen kunna gå vidare med mitt liv.

Jag hoppas hoppas hoppas att det kommer komma en dag för mig och mina storasystrar med!!!!


William och Oscar adopterades från Colombia till Sverige för 20 år sedan. Foto: TV4


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför söker inte du med till spårlöst då så får du hjälp att hitta?

2010-01-30 @ 00:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0