Pallar inte kyla!!

Igår var det Svinkallt ute som vanligt!!
Skillnaden mellan mig och Sara är att jag inte alls gilla det kalla och frostiga, Bara när jag står inne i värmen kanske och ser det vita frostiga på träden det är fint, men att behöva klä på mig så mycket kläder att jag ser tjockare ut än vad jag är och så har jag hela året kämpat med att förlora en massa kilon nej tack!!
När jag kommer ut så spelar det ingen roll hur mycket jag har klätt på sig så lyckas denna fruktansvärda kyla tränga igenom ändå...
Eller att det är så kallt att när man andas fryser näsborrar i hop och halsen blir torr och svider.

Jag längtar efter värme!!!




Kommentarer
Postat av: katarina

fin bild på dig och mackan

2010-01-16 @ 14:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0