Nu är vi igång!!

Nu är flytten igång på riktigt, rummen börjar bli större och kalare.
Lådor som väller över hallen och det är märkbart mindre tillgångar för oss nu, precis som det ska vara vid en flytt.
Nu har vi gjort detta så många gånger, flyttat alltså så allt känns gå väldigt smidigt, inga diskussioner längre om hur vi ska göra och inte heller ett frågetecken ifall vi möts av motgångar, Allt går att lösa =)
Vi är ju så anpassningsbara så det gör inget att andra inte är det, då får vi ju bara annpassa oss efter det med liksom ha ha.

Spotify har varit igång på högsta volym hela dagen idag och nu som ni ser så är vi igång!



- Det bästa jag vet är att vakna på morgon med dig och få ligga på ditt bröst och känna hur ditt hjärta bankar
och ju längre jag lyssnar ju närmare slår våra hjärtslag samtidigt i harmoni. Det är väl kärlek det efter snart 10 år? =)
- mm,
( vrider på sig och ger mig en kram) ZZzzz  ZZzzz

Ha ha vad roligt det kan vara ibland, att vi kvinnor tänker mer än män det vet  vi ju redan men att vi verbalt har ett större behov av att uttrycka oss kanske inte stämmer jämt, men i vårt förhållande är det helt klart så att det är jag som håller i snacket och Marcus i fysikens tystnad.
Men så länge vi vet att kärleken är ömsesidig så är det lugnt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0