Julklapp 2009

Jag måste berätta om den finaste julklappen jag någonsin har fått!!!
Det är en klapp som värmer i själ och hjärta och som för mig alltid kommer att vara ovärderlig!!
Tänk att få en fin bok med en massa upplevelser i, minnen och oförglömligastunder på dig och din vän??
Det var precis vad jag fick!!!
När jag fick boken blev jag så himla glad, rörd och varm.
Med bilderna står det texter som är väl motiverade efter precis våra tankar och kännslor som vi har/ hadde precis till dom stunderna.
Nu kan jag inte sluta att blädra och läsa i den och varje gång lägger jag ut med ett as GARV och ett undermedvetande läte som låter så här...åååå, ett ljud som kommer ur mig spontant och äkta när jag känner mig så hedrad som jag gör när jag läser och tittar i DEN FINASTE JULKLAPPEN JAG NÅGONSIN HAR FÅTT!!

♥ TUSEN TUSEN TACK!! ♥ SARA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0