Bläää...



Blääää vilken dag.
Vill bara gräva ner mig i sängen under en massa täcken och inte behöva kliva upp mer.
Tänk att det man gör och tror är rätt kan bli så TOK FEL!!
Jag försöker att göra så gott jag kan i alla lägen men det är inte bra nog jämt.
Vet inte om det bara är jag som fungerar så att då börjar jag tvivla en massa på mig själv och börjar känna mig värdelös och ouppskattad.

Bläää Bläää Bläää jag tycker verkligen inte om att känna så, det har jag fått gjort i hela mitt liv.
Fått känt att jag aldrig riktigt duger lixom.
Man kanske inte tror det men jag har alltid fått kämpat för att bli sedd och upskattad/omtyckt, ända sen jag var liten tills idag och jag hatar den äckliga känslan med att jag genom prestationer helatiden ska bli bekräftad och inte bara för den jag är.
Jag skulle älska att bli omtyckt för bara Emma den Emma jag är och inget annat någon gång!!

Det är ganska svårt att prestera på topp, växa och klättra när man aldrig har haft någon annan i sitt liv förutom en själv som trott på en.

Det blev ett gnälligt inlägg denna gången jag vet, men ibland är det skönt att ventilera sig någonstans när ingen annan runt en orkar lyssna.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Emma da!!! Du er jo så fantastisk. Alltid blid. Du er varm og god. Står alltid på for alle. Jeg får bare lyst til å klemme deg når du sier sånne ting. Opp med hodet, du er best:-):-) Klem klem klem

2010-01-13 @ 20:55:32
Postat av: monalov

Men Emma da!!! Du er jo så fantastisk. Alltid blid. Du er varm og god. Står alltid på for alle. Jeg får bare lyst til å klemme deg når du sier sånne ting. Opp med hodet, du er best:-):-) Klem klem klem

2010-01-13 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0