Gott och blandat

Igår kom Sara och Semy upp, dom bjöd och lagade mat åt oss, jätte gott!!
Men det blir det alltid och det är varje gång så lyxigt när jag inte har behövt laga maten utan någon annan har gjort det åt mig och jag bara kan sätta mig och äta direkt.
Tusen tack igen!!
Linda var här också och hon bjöd på all tilltugg till TV,n.
Vi kollade på Robinsson och surrade om Paulo Robertos insats och där var vi nog alla 5 ganska överens tror jag =). Choklad, coca cola, chips och lösgodis smakades och mysigt hade vi.


Igår fick jag rådet,
- Emma du skulle ha ett jobb där du kan vara dig själv och det skulle vara vad som behövdes för jobbet.
För vissa människor behöver stänga av sig själv för att kunna jobba och vissa behöver sätta igång sig själv för att kunna jobba.
Vem är det som kan se in i en person så väl och veta precis vad det är man behöver på så kort tid?
JO SEMY så klart, tack vad omtänksam du är.

Nu skall jag ta mig en riktig funderare på vad det är jag tror att jag skulle kunna jobba med där precis en sån person som jag är skulle behövas =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0