Flytt övernattning i Torvalla.

Ikväll blir det övernattning i Torvalla, på en stor säng luftmadrass i gästrummet.
Det är så kul för varje gång någon ser väggen till gästrummet så tror de att det är en fototapet, men det är ju jag som har målat den =) inget proffs direkt men jag gör mitt bästa!!

Flytten gick smidigt men tog betydligt längre tid än vad jag trodde, när man ser allt som ska bäras så tippar man på typ högst 2 timmar 4 personer blir bra, men icke sa nicke, vi började halv ett och var nog inte klar förrän 7, halv 8 pga av det sista man ska göra, ta ner lampor, dra fram spis och frosta frysen.
Sen startade inte våran bil heller, vi som hade planerat att gamla bettan skulle få värma sig i Torvallas värmegarage men inte det heller.
Ja ja lite motgångar är inget som är främmande för oss så det är ju bara att göra det bästa av situationen.
Kal och frusen på slutet så väl på Lillfjällvägen var det ett varmbad som gällde i nya fina badrummet =)

Nu blir det mys i soffan framför en film och en massa frukt och grönt att dippa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0