En tyst Torsdag.

Idag när jag vaknade var allt så stillsamt och tyst, jag var så trött och tänkte att det kanske fortfarande var natt?
Men det var det inte, det var ju ljust ute.
Hm....vilken märklig känsla jag fick i kroppen, det brukar alltid höras trafik, folk som pratar som går förbi på gatan och någon granne som börjar spela dunka dunka tidigt, men inget hördes idag?
- Det var då mig en märkligt tyst Torsdag.



Idag blir det inge jobb men en himla massa ärenden på stan och ifall plånboken tillåter så kanske en fika också.
Sen blir det tårta i Lugnvik med Marcus storebror som fyller 32 tror jag.
Efter det ska klubben bli snygg och fräsch och sen hoppas jag att vi hinner förbi någon affär så vi kan handla upp lite nödvändig mat =)

Det var min Torsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0