5 dagar kvar...

Jag har ingen som helst motivation eller ork.
De 2 senaste veckorna har jag vaknat med en dålig känsla i kroppen och otroligt svag i armar, händer och ben.
Jag försöker att somna och sova men det har varit lite svårare än vanligt och på mycket länge, mardrömmar har börjat ploppa upp nu lite då och då under natten, allt från längre till korta drömmar.

Om bara fem dagar är det dags för inflyttning och jag önskar att jag kunde få slippa det, anlita någon till det med så kan jag få fika med Sara på stan eller nått undertiden och när jag kommer hem står allt klart och fint på sin plats och jag kan bara slappa i soffan, men riktigt så går det ju tyvärr inte till...hm.
Jag vet ju att jag skulle egentligen bli tokig om inte jag fick vara med att bestämma hur det ska se ut i mitt nya hem hahaha men jag önskar väl att jag kunde släppa lite på kontrollbehovet jag slits med.

Det roligaste är väl att packa upp så kanske jag får kraft till det när vi väl kommer till krita, men att packa ner och strula med förråden mm vill jag helst slippa, samma med att bära bära och bära, blääää.

Östersunds brandstation har funnits i samma hus i 98 år. Nu ska man flytta           till gamla ATS-området. Men innan flytten hann personalen med en sista utryckningsfest – som gick fullständigt överstyr för några av deltagarna.Foto: Jan Andersson
Det gula stenhuset här på bilden precis ovanför brandstationen ligger vårt nya hem.

Det är så tråkigt att inte brandstationen finns kvar längre, det är så tomt där inne och mörkt, känns jätte konstigt och jag som har känt att det är så tryggt att ha brandstationen nära, inbillar mig att det gör området lugnare och tryggare liksom
Men men "Snow of sweden" kanske skapar samma känsla vad vet jag hahaha =)

Nu har jag åter igen fått gnällt så det räcker!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0