Skräck Klänningen.

Har du som mig en förmåga att gå upp och ner i vikt hela tiden?
Kan du ena dagen känna att du har en massa kläder för att helt plötsligt andra dagen känna att inget passar längre, för smått, sitter fel eller kanske inte längre snygg?

Då har du säker också som mig ett plagg i din garderob som du gillar men som  du inte får något hum om!
Jag har en klänning som jag beställde för länge sen i storlek 38 och trodde att den skulle jag kunna ha, för då hade jag en period då jag hade gått ner i vikt ganska mycket.
Men när den kom så hade jag FET fel....den var så sjukt trång över byst och under armhålorna och som mycket annat trång över lår och rumpa också, oj hade visst gått upp igen en massa då.
Därför har klänningen bara fått hänga i min garderob och jag bara bläddrar förbi den.
Igår tog jag tjuren vid hornen och tänkte att nu prövar jag den, passar den inte så slänger jag den eller ger bort den.
Men den passa, den satt som en smäck och jag blev så glad, tog fram en massa skor och gick runt med säkert en halvtimma =)

Från skräck klänning till smäck klänning!!

Väldigt skrynklig just nu men tills i sommar så ska den strykas jag lovar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0