Serier!

De senaste dagarna har jag och min andra halva fyllts med bara serier och soffan!!
Jag älskar att kolla på serier och filmer som berör, både Private Practice och Grey's Anatomy är mina stora favoriter, när säsongerna är färdig tittade på så känns det sjukt tomt. Det känns som att jag känner allihop och lärt mig att tycka om de olika personligheterna och liv.
Förhoppningsvis blir det fler avsnitt framöver =)

Sjukt skönt att inte behöva gå ut när det är så här kallt!!


 

 
 


I morgon blir det att köpa duk och färg för nu ska det sättas igång med en tavla till min storasyster =)
Gud vad jag längtar tills hon kommer, men det är inte länge kvar nu.

Igår fick jag ett samtal med en beställning av en tavla som hon vill att jag ska göra till henne, hon följer min blogg vilket är jätte roligt och såg att jag hade lagt ut bild på min senaste tavla och vill nu beställa en =)
Skit kul ska det bli och utmaning, precis som jag vill ha det så att jag kan utvecklas

Så har du tomt på en vägg hemma och skulle vilja fylla den med konst hjälper jag dig gärna genom att måla en tavla åt dig, kom gärna med bilder, idéer och önskemål.
Maila mig för mer info på
[email protected] så ska du se att vi kan komma fram till något.


Kommentarer
Postat av: bbellahh

Greys anatomy är grymt bra! :)

2010-02-24 @ 12:54:42
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0