Måleri griller i huvudet.




Nu har jag i 2 dagar suttit och försökt komma på vad jag ska måla?
Jag har tänkt och tänkt men inget kommer ur mig? varför?

Jag har börjat med en tavla på en man och jag har inte kommit på hur jag ska komma vidare med den,
Kämpat som fan med den i flera dagar och i går kväll tänkte jag
- Jag måste nog göra klart den tavlan först innan jag kommer att klara av att börja med en ny!
Så jag tog tjuren vid hornen och fortsatte på tavlan och nu är det inte mycket kvar att göra, lite finskystering så är den snart klar =)
Skönt nu kanske jag kan fortsätta med de 3 vita dukarna som står och väntar på mig =)

Idag blir det möte 13,15 och sen lite stan och sen hem till min älskling =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0