Lördag kväll och ingen utgång???

Jag som hade sätt fram emot utgång men så blev det inte så, tråkigt.
Det har ju typ bara tagit 2 timmar att fixa mig och jag har satt på mig min nya oanvända klänning och en hel del alkohol har druckits men så blev det inget. Alkoholen hade ju jag kunnat besparat min lever om jag ändå hade vetat att jag inte skulle fått nått utlopp av det liksom
Ja ja förfesten var iallafall trevlig och händelse rik =)



Alla hjärtans dag kort hanns det med också =)



Vet inte vad det är nu, om det är jag som är för rak och säger som vanligt min åsikt bara eller om det är omgivningen som inte klarar av det, att det är lite för känsligt just nu??
Jag har alltid haft starka åsikter men jag har ALDRIG menat nått illa med det och det har ju ändå mina närmaste alltid vetat! 
Känns ju som att det inte är jag som har försändrats men man vet ju aldrig.

Ja ja tur jag hade lite roligt folk att komma hem till och underhålla =)
Imorgon är det alla hjärtans dag då blir det mycket kärlek och mys med min halva =)


Kommentarer
Postat av: Towa

Hej Emma, vi hade kul ute du skulle följt med oss ju! Jag måste ha ditt mobilnummer om jag ska anmäla er i den där Ameliarepotage-grejen :) vet inte om det är försent men jag kan testa iaf vore ju jättekul! Jag vill ha dom där bilderna i full storlek vill du inte skicka dom på mig och sara på [email protected]



kram

2010-02-14 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0