Biblioteksgatan 27A

Nu har vi fixat och trixat lite mer med vår nya lya =)
Jag vill ha ett ljust men varmt hem på samma gång och det har vi lyckats ganska bra med även om det är mycket kvar att göra.
Det skönaste med vårt nya hem är att vi båda är lika överens med att detta är det bästa boendet vi har haft så nu hoppas vi att vi kan bo kvar här ett tag =)
En större lägenhet innerbär också större vägg ytor, jätte roligt tycker jag för nu kan jag måla mer och hänga upp min konst också!!
I en etta blir allt så kompakt och man kan inte göra så mycket med det och det ser bara ut som en studentlya när man hyr en, har man köpt en blir det annorlunda, då kan man ju göra nästan hur mycket som helst och man betalar ju som till sig själv.

Nu är det bara köket kvar vi måste få till, det är lite för tomt tyvärr.
Det är så otroligt skönt att vi har garderober också, nu har jag plats med mina kläder på ett ordningsamt sätt äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0