Besiktningsman 10.30?

Vad hände med besiktningsmannen som enligt mitt brev från Östersundsbostäder skulle komma tisdag den 2 feb kl 10.30?
Jag väntade ända till 11 innan jag ringde och undrade, då får jag veta att dom har helt ändrat tid till 13.15 idag och måste ha glömt och meddelat mig ojdå? ÖÖÖ....
Typiskt att dom ska vara så sjukt o organiserade, kanske för många kockar där nere??



Ja nu är det bara att vänta då.
Det har nu i flera dagar kliat så mycket i fingrarna när jag har sett Saras fina tavlor.
Hon är en inspirationskälla som får heta duga ibland så det kanske får ta och bli att måla lite nu!!

Vi har ju lite mer yta att utnyttja nu och det är himla roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0