Vissa straffar gud med desamma!!

Jag har för första gången i mitt liv lyckats supa bort min mobil =(
Det var helt sjukt, vi var på Capten cook igår och där finns ingen garderob så vi fick hålla i våra jackor hela kvällen.
Så gick jag och Sara på toaletten och jag la ifrån mig min jackan på fönsterkarmen.
Vi gick ut, när vi har gått in i folk massan igen så kommer jag strax på
- hade inte jag också en jacka?
Så vi vänder och går tillbaka till toan och min jacka ligger kvar.
Mina nycklar och mitt läppglans låg kvar i fickan men inte min mobil??
VART FAN ÄR MIN MOBIL??

Tänk att det går så fort, poff borta direkt!!
Tragiskt är ju att man har ju så många nr och bilder på telefonen =(
Ja ja nu är den borta och hur fan ska man göra nu?
Har som sagt aldrig förlorat min mobil tidigare!!

 
Samsung SGH-F480 Touchscreen Phone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0