Mys kvällar!!

I torsdags blev vi bjudna på ost, kex, vin, chips och dipp.
Vi spelade sällskapspel och blev lite mer allmänbildade ha ha!!
Inget är så mysigt som en helkväll med en grupp goda vänner.
Tusen tack för det!!



Igår vart det också mys med god mat och godis framför en film.
Vi tänkte göra en banan efterrätt men blev lite för lata, så det blir ikväll i stället =)
Nu när Marcus är hemma mår jag lite bättre märker jag, en liten gnutta gladare i själen
Men min ensamma vecka har inte varit så jobbig som jag trodde att den skulle vara för att jag har haft min underbara vän Sara som har läst av mig som ingen annan kan och sett mina behov och umgåtts med mig =)
Tack för att du finns!! Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0