Försöker

Jag försökte att göra ett blogginlägg men jag har absolut ingen inspiration att skriva just nu, känns bara helt meningslöst!!
Skulle kunna skriva om kvällarna med fest eller dagarna i solen men nej det går inte heller.



Min älskling har fått jobb i Norge och många känslor dyker upp då, han åker i natt redan och kommer att vara borta veckovis =(
Vi har varit i från varandra långa och många gånger innan men det är inte lika ofta att det är jag som blir kvar här hemma, det är ju lättare att vara den som åker än den som stannar kvar.

Men något jag verkligen har lärt mig är att det är jätte bra och jätte nyttigt för ett förhållande att få längta efter varandra!
Då får man på nytt gräva upp de trygga banden och starka kärleken igen och man tar varandra lite mindre förgivet!
Men bara för att jag har skrivit det betyder det inte att jag kommer att gnälla, tjata, gnata och repeat knappen kommer att vara på 24 timmar om dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0