En helt ny värld!!

Den värld vi lever i och hur den ser ut just nu, passar jag vekligare inte alls in i.
Samhället är gjort så att man ska helst växa upp i en sån bra familj som möjligt, vara duktig i skolan för att senare skaffa sig en hög avlönad utbildning, skaffa man/kvinna barn, bil, hus och ett välbetalt jobb.
Samtidigt så är det bra om du har hunnit rest en del och har mycket erfarenheter av livet för att din existens i denna värld ska gå så smidigt som möjligt trotts lite gropar då och då vilket alla människor får räkna med.
Men för de som inte haft det så här alls, utan har haft ett väldigt tufft liv och fått/ får kämpa en hel del för att livet ska vara så behagligt att leva som möjligt trotts sina större hinder vad gör VI?
Jag är absolut en av dom som inte har förstått mig på ännu hur jag ska leva mitt liv på bästa sätt.
Jag önskar att det fanns en värld som man kunde krypa in i och känna värme, behaglighet, kärlek och gemenskap.

AVATAR!!
Tänk om Avatar fanns på riktigt!
Det är min dröm värld att leva i.




Kommentarer
Postat av: Emelie

"Jag önskar att det fanns en värld som man kunde krypa in i och känna värme, behaglighet, kärlek och gemenskap.

AVATAR!!

Tänk om Avatar fanns på riktigt!

Det är min dröm värld att leva i."



Kändes som det var jag som skrev de där, en fullträff! Jag förstår inte hur dom gör dom som känner allt det som jag/vi saknar. Och vet inte hur man ska ta sig dit heller. Men en vacker dag hoppas jag att både du och jag får känna den lyckan :) Kram

2010-04-19 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0