Billigt men besviken!

Nu har jag för andra gången i mitt liv beställt en Bikini i från H&M.
En gång För flera år sedan (på den tiden då man var smal) så beställde jag en is blå bikini men som visa sig vara Lila?
Ja skit knepigt, på bilderna från H&M så visar dom ju nått helt annat än vad det är när det kommer fram.
Nu har jag beställt en bikini igen som på bilden ser ut att vara Mörkblå med vita prickar på...

Men det var den ju inte!
Det står att den är mörkblå och det är mycket riktigt men det finns ingen info om prickarna och på bilden ser dom ju ut att vara vita, men nej dom är ROSA.
Nu när man vet det så kan man ana på bilden att dom är rosa men inte tidigare.
Jag har zoomat in och titta på dom och inte ens då ser man att dom skulle kunna vara rosa??

H&M är billigt men fan vad besviken jag blir många gånger då jag beställer därifrån.
Nej det är så mycket bättre att gå in på H&M och se direkt vad det är man köper.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0