Klar!!

Så då var det klart!!
Rätt nöjda för att vara första gången vi gör ett pepparkakshus.



Idag har det varit en väldigt stillsam och fundersam dag.
Har hunnit med mycket, men har inte kännt stress alls och
jag har längtat så sjukt mycket efter min kärlek!!

I morgon och på söndag jobbar jag tyvärr, när Marcus är ledig skit tråkigt men skönt också, jag känner att jag bara mår dåligt när jag inte har nått vettigt att göra och att jag kan jobba det är ett jätte kliv för mig =)
Mitt liv har inte varit så rätsidig som det är idag och det är helt underbart!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

De där blev ju väldigt fint =)

2009-12-05 @ 12:42:48
Postat av: Siolia

Shit vad fint! :D

2009-12-05 @ 14:18:33
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Semy

Snyggt jaow.

2009-12-05 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0