Kallt som F....

Nej Ursch vad jag hatar kyla, det värsta jag vet är att frysa.
Att jag inte får bestämma själv när jag vill vistas i kyla och slänga på mig alla tjocka vinterkläder och se ut som en michelin gubbe.
Jag bor hellre där det är varm och sen kan jag välja själv om jag har lust att åka till kylan, för kyla är ju bara rolig när man kan göra nått med den, som att åka skoter eller skidor, skridskor eller om man har öppenspis hemma och kan annvända den varje dag om man vill med en filt och kopp te och mysa framför.
Då är kyla bra för mig, när den passar mig helt enkelt.
Nej ursch och fy för kyla.

Jag har ändå tur som har ett jobb där jag får jobba innomhus, min stackars halva får jobba ute i 23 minus som det var i morse och det var ju inte populärt kan jag förstå.




Man skall INTE vecka den björn som sover...eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0