Dalwhinnies!

Så var det dags att ta den där middagen vi hade innerstående.
Vegpasta blev det för mig och damerna tog en varsin köttbit och ett glas rött.
Själv drack jag vatten till maten eftersom jag inte får dricka alkohol på några månader nu.
Men det hade varit mysigt med ett glas vitt till när endå jobbet betalar haha!!

Till vänster är min chef Märta och till höger min kolega Ronja.


När jag gick hem efter middagen så tittade jag på alla fönster som är julpyntade, vissa mer än andra.
Det är väldigt mysigt att gå ute och gå på kvällen själv och sammla tankar, nu när jag är mer tankespridd än annars.
I år för oss blir det inget julpynt alls, inget ska upp utan det ligger bra där det ligger just nu.
December är den värsta årstiden för mig, så mycket ångest och laddade kännslor och jag känner mig mer sårbar än annars. Önskar att jag kunde bli som björnen under december och gå i ide, fast bara under December fram till Nyårsafton, för då vill jag ju självklart vara vaken =).

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0