Blod är tjockare än vatten eller??




Jag vet ärligt talat inte om jag skall tro på det?
I mitt liv och min värld så ser det tyvärr inte ut så alla gånger.
Det är skit tråkigt men är det inte så är det inte och då är det kanske bara att acceptera det eller?

Idag har det varit en lång dag på jobbet jag börja 9,30 och sluta 19,00 nu är jag trött i huvudet och kvällen får nog sluta med att jag somnar framför TV,n.
Är ledig i morgon som tur är men får inte sovmorgon för det, skall på sjukhuset till 9 för undersökning av örat, hoppas det går fort och bra, alla tester jag gjorde sist var inte så roliga, men å andra sidan var jag ju så yr då att jag inte kunde sitta upp själv utan hjälp.
Så det lär väl gå betydligt enklare nu haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0