5:e Bloggen!!

Detta är 5,e bloggen jag är inne på nu...
Men snyggare än någonsin, designat av min egna designer så får man ändra sig och ångra sig nååågra gånger, fast kanske inte så många nya bloggar till? =)

Har ju haft en paus med bloggandet nu på ett tag men nu ska det bli skönt att komma igång igen.
Har ju till och med fått lite tjat om att jag bara måste skaffa en blogg igen och det är kul att höra!!


 

Jag och Marcus har bestämt i år för att utmana oss genom att bygga ett pepparkakshus, men inte vilket som helst utan självklart vårt fina rådhus....Hur det kommer att gå? SKIT BRA så klart!!
Tro vad ni vill, men kredit till oss som tänker försöka =)

Imorgon blir det spring på stan att göra en massa ärenden och sen blir det nog middag med paret Lindberg!

God natt


Kommentarer
Postat av: Siolia

Gud vad roligt :) Skriv skriv skriv skriv skriv mera :P

2009-12-02 @ 03:17:42
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul att du har skaffat en blogg nu =) Själv så har jag slutat skriva och skaffat en bilddagbok i stället ;)

2009-12-02 @ 22:05:16
Postat av: Stefan Falkelind

Ursnygg blogg. Spännande att se hur pepparkaskhuset blir. Du kan vinna biobiljetter på min blogg.

2009-12-02 @ 23:23:00
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0